Geweldige keuze uit meer dan 3.000 merken | Gratis verzending vanaf €50 en gratis retourneren
Mandje 0

Uw winkelmandje is leeg

Menu
GRATIS VERZENDING VANAF 50 EUR EN GRATIS RETOURNERING

GRATIS VERZENDING VANAF €50

GRATIS RETOURNEREN BINNEN 14 DAGEN

Home Merken PINKO
Back

PINKO

Pinko is een Italiaans merk dat van het prille begin synoniem staat voor glamour en goede smaak. Het werd eind jaren '80 opgestart door Pietro Negra, de huidige president van het bedrijf en zijn vrouw, Cristina Rubini. Vandaag zijn ook beide dochters van het koppel, Cecilia en Caterina, werkzaam in deze bruisende onderneming. Zij verzorgen de communicatie en het creatieve beheer van het merk.

Een label voor onafhankelijke vrouwen

In de loop der jaren is Pinko de uitstraling geworden van wat sterke, onafhankelijke dames en meisjes die hun vrouwelijkheid en sensualiteit niet willen opgeven, verwachten van de mode en kledingindustrie. Kledingstukken voor de moderne vrouw die vastbesloten is haar unieke persoonlijkheid uit te drukken in de manier waarop ze zich kleedt. Deze visie wordt vertaald in draagbare stukken die Pinko vormden tot de inspirator die ze nu geworden is.

Pinko staat bekend om collecties met een unieke stijl, gekenmerkt door originaliteit, eclecticisme en eigentijdse uitstraling. Deze filosofie valt in de smaak van de hedendaagse vrouw overal ter wereld. Zij herkennen Pinko als het perfecte kledingmerk om hun identiteit en persoonlijkheid uit te drukken.

Pinko's look is sexy en straalt glamour uit. Pinko gebruikt hoogwaardige stoffen en belichaamt de ideale look voor het professionele leven in de stad. Het merk slaagde erin een gevestigde visuele stijl neer te zetten en volgt niet enkel de trends. De kledingstukken zijn elegant en onberispelijk gesneden en bieden jaar na jaar een unieke lijn die succes blijft opleveren. Alom bekend zijn de Love Bag en de jurken die de benen omlijsten met een unieke lijn. Beide zijn tot nu toe het uithangbord van Pinko.

Dynamiek en creativiteit

Het imago van Pinko is het resultaat van een jarenlange samenwerking met gerenommeerde en getalenteerde producenten en fotografen wat leidde tot een aantal zeer succesvolle campagnes. Enkele grote namen zoals Terry Richardson, Xavi Gordo en Steven Klein waren verantwoordelijk voor de plaatjes van wereldberoemde modellen gekleed in Pinko - zoals Naomi Campbell, Elle MacPherson Carmen Kass, Eva Herzigova en Alessandra Ambrosio.

Pinko verzorgde ook speciale projecten en collecties in samenwerking met ontwerpers en stylisten die bekend staan om hun creativiteit en dynamiek op de internationale scène. Enkele van die namen zijn Alessandra Facchinetti, Mark Fast, Marina Spadafora, Nicola Brognano en Viviana Volpicella.

Veilig winkelen

De aandacht voor zorgeloos winkelen en het garanderen van een veilige klantenervaring is een bijkomende troef van Pinko. Ze investeerde daarvoor in praktische en consistente certificeringsmethodes.

Sinds de Herfst-Winter collectie van 2017-2018 werkt Pinko samen met Certilogo, 's werelds toonaangevende authenticatieplatform. Klanten die een Love Bag kopen, kunnen hun tas als authentiek registreren door middel van een QR-code, handig gescand met een smartphone, of door de code in te voeren op de webpagina van Certilogo. Dit is gratis en kan worden uitgevoerd worden met de meeste apparaten en besturingssystemen.

Daarenboven integreerde Pinko een chip met NFC (Near Field Communication) technologie in de Herfst-Winter 2018-2019 collectie. De chip zit in de achterkant van de tas binnenin een geborduurde afbeelding van Love Birds, het symbool van de Love Bags.

Filter (1)

82 resultaten

  • 1

Pagina 1 van 1

  • 1

Pagina 1 van 1