>>> Gratis verzending bij een bestelling boven de €50<<<

Veel gestelde vragen

Hoe shopt u bij Miinto?

Shoppen bij Miinto werkt heel eenvoudig. Selecteer het product dat u graag wilt hebben in de juiste kleur en maat. Vervolgens klikt u op de oranje winkelwagen rechtsboven in het scherm om af te rekenen. Als laatste vult u uw adres en betaalgegevens in waarna u alleen nog op afsluiten drukt om een bevestiging te ontvangen van uw aankoop. Simpel dus!

Hoe werkt Miinto?

Miinto is een platform waarop de leukste en beste winkels van Nederland online hun kleding verkopen. U shopt op Miinto dus eenvoudig online bij ruim 220 winkels. Rechtsonder elk product ziet u van welke winkel het item is. Bestel u meerdere dingen? Dan kan het zijn dat uw bestelling vanuit meerdere winkels naar u wordt verzonden!

Waar vind ik meer informatie over een product?

Onze winkels doen hun uiterste best om de beschrijvingen zo volledig mogelijk online te zetten. Wanneer u toch meer informatie wilt hebben over een bepaald product kun u de winkel telefonisch of via e-mail benaderen. De contactgegevens van de winkel staan rechtsonder elk product. U bent natuurlijk ook van harte welkom om uw vragen aan Miinto zelf te stellen.

Ik twijfel over de juiste maat die ik moet bestellen, wat nu?

Al onze winkels zullen u met veel plezier helpen op dit gebied. Het is namelijk zo dat zij elke dag met deze producten werken en dus weten of ze groot of klein vallen. Heeft u vragen over de maat? Bel dan gerust de winkel op met uw vraag over één van hun producten. Overigens kunt u bij Miinto alle producten retourneren binnen 14 dagen.

Hoe lang duurt het voordat het bezorgd wordt?

Vanaf het moment dat de winkel uw bestelling heeft geaccepteerd, duurt het 1 tot 5 werkdagen voordat het bij u is bezorgd.

Waar is mijn bestelling?

Bij Miinto koopt u uw producten direct bij de winkels. Zij verpakken en verzenden de producten. In de bevestigingsmail vindt u onderaan een Track & Trace nummer waarop u kunt zien waar uw bestelling is. Mocht er geen Track & Trace nummer in de e-mail staan, neem dan contact op met de winkel waar u hebt besteld.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Miinto heeft geen eigen winkel, wanneer u een bestelling plaatst bestel u in principe direct bij één van ons aangesloten winkels in België. Deze producten worden direct vanuit deze winkels naar u verzonden. Dit betekent ook dat deze producten niet fysiek bij Miinto terecht komen. Daardoor is het niet mogelijk om deze producten op te halen of terug te brengen bij Miinto op kantoor. Als u nog meer informatie over dit onderwerp wilt hebben bent u meer dan welkom hierover ons te bellen of e-mailen.

Moet ik verzendkosten betalen?

Bij bestellingen boven de €50 betaal je binnen Nederland geen verzendkosten. Bij bestellingen onder de €50 betaal u €2,95 verzendkosten. Ook als u bij meerdere winkels bestelt. Daarnaast vragen we €0,99 servicekosten voor elke bestelling, om uw bestelling bij 1 of meerdere winkels gereed te kunnen maken.

Waarvoor betaal ik €0,99 servicekosten?

Samen met onze 220 boetieks proberen we u de beste service te bieden. Hiervoor is veel administratie, onderhoud en contact met de boetieks nodig, waar we €0,99 servicekosten voor rekenen. We noemen het servicekosten omdat we het pakket niet alleen voor u verzenden, maar ook de juiste winkel informeren, het artikel uit de winkel halen en het voor u inpakken. Als u bij meerdere boetieks bestelt, regelen wij dit proces bij alle boetieks.

Wat doet Miinto als het product nadat ik het heb besteld uitverkocht is?

Als een winkel onverwacht de geselecteerde producten niet kan leveren zullen zij de bestelling afwijzen. Wij informeren vervolgens bij alle andere winkels die het betreffende merk ook in hun collectie hebben of zij het product wel kunnen leveren. Ongeacht welke winkel de bestelling uiteindelijk zal leveren, de prijs blijft hetzelfde. Als het product in alle winkels is uitverkocht krijgt u van ons bericht dat het product is afgewezen. Het bedrag wordt in dat geval automatisch binnen 3 dagen op uw rekening teruggestort. Bij betaling met creditcard wordt het bedrag alleen afgeschreven als het product zeker wordt geleverd.

Is het veilig om online te bestellen op Miinto?

Wanneer je producten bestelt op Miinto, zal alle informatie die betaalgegevens bevatten via een veilige server van DIBS verzonden worden en geaccepteerd worden door PBS. Alle informatie die hier verzonden wordt is gecodeerd op een manier dat het niet te bereiken of te lezen is door eventuele kwaadwillende derden. Je loopt geen enkel risico tijdens het online winkelen op Miinto.

Is het veilig om online te bestellen op Miinto?

Wanneer je producten bestelt op Miinto, zal alle informatie die betaalgegevens bevatten via een veilige server van DIBS verzonden worden en geaccepteerd worden door PBS. Alle informatie die hier verzonden wordt is gecodeerd op een manier dat het niet te bereiken of te lezen is door eventuele kwaadwillende derden. Je loopt geen enkel risico tijdens het online winkelen op Miinto.

Wat is het retourbeleid van Miinto?

Bij Miinto heb je 14 dagen het recht om de producten te passen en te retourneren. Als u niet tevreden bent met uw aankoop kunt u het product retour melden via het onderstaande retourformulier. Vul binnen 14 dagen van ontvangst één retourformulier in voor elke bestelling die u terug wilt sturen. Stuur de producten vervolgens binnen 14 dagen na retourmelding terug naar de winkel om uw aankoopbedrag terug te vorderen. Let op! Vergeet niet het retour formulier toe te voegen aan uw retourpakketje. Indien u bij meerdere winkels hebt besteld en dus meerdere retourpakketjes hebt, dan kun je deze pakketjes in 1 keer naar Miinto versturen (Leopoldslei 177, 2930 Brasschaat). Wij zorgen er dan voor dat elk pakketje bij de juiste boetieks terecht komt. Vergeet niet het retourformulier met ordernummer toe te voegen aan uw bestelling. Alle producten dienen in nieuwstaat met originele kaartjes en labels zijn ontvangen door de winkel. U bent zelf verantwoordelijk voor het pakketje totdat het bij de winkel is aangekomen. Bewaar daarom altijd goed uw retourbewijs met het Track & Trace nummer, zodat u de locatie van het pakketje kunt achterhalen mocht er onderweg iets misgaan. Daarnaast kunt u met het retourbewijs van je retourzending de retourkosten vergoed krijgen in de vorm van een voucher! Mail daarvoor een foto van je retourbewijs naar info@miinto.nl. Wij controleren je retour en u ontvangt een tegoedbon ter waarde van de retourkosten. Heeft u een klacht over een artikel of is het verkeerde artikel geleverd? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@miinto.be. Bekijk voor meer info en de voorwaarden: www.miinto.be/retourproces

Mijn product is beschadigd afgeleverd, wat nu?

Al onze winkels controleren de producten op defecten. Als een product onverhoopt toch beschadigd is kunt u dit aangeven bij Miinto binnen 14 dagen. Wanneer er klachten ontstaan na deze 14 dagen is het aan te raden contact op te nemen met de winkel. In de bevestigingsemail of op de productpagina van Miinto.be vind je de contactgegevens van de winkel.

Mijn product is beschadigd afgeleverd, wat nu?

Al onze winkels controleren de producten op defecten. Als een product onverhoopt toch beschadigd is kunt u dit aangeven bij Miinto binnen 14 dagen. Wanneer er klachten ontstaan na deze 14 dagen is het aan te raden contact op te nemen met de winkel. In de bevestigingsemail of op de productpagina van Miinto.be vind je de contactgegevens van de winkel.

Hoe kom ik in contact met Miinto?

Staat uw vraag er niet bij of wilt u graag persoonlijk worden geholpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt onze klantenservice via: +31 20-7900110 of stuur ons een e-mail: info@miinto.be

Hoe kom ik in contact met Miinto?

Staat uw vraag er niet bij of wilt u graag persoonlijk worden geholpen? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je bereikt onze klantenservice via: +31 20-7900110 of stuur ons een e-mail: info@miinto.be