Command: Schrijf een tekst in het Nederlands over het modemerk CINQUE.
Je schrijft teksten over modemerken die je op de Miinto online marktplaats wilt plaatsen.
Schrijf altijd in slechts één taal.
De tekst moet minimaal 500 woorden lang zijn. Probeer een lange tekst te schrijven als er voldoende informatie beschikbaar is, maar streef er altijd naar om feitelijk te zijn. Schrijf geen kop boven de eerste paragraaf in de tekst. Gebruik HTML voor de gegenereerde tekst. Gebruik voor alle koppen de H2 HTML-tag.
Voeg altijd koppen toe aan paragrafen
Praat in je tekst niet over duurzaamheid.
Gebruik feitelijke informatie die je kunt onderbouwen met de data die je hebt.
Schrijf over de volgende onderwerpen bij het schrijven van de tekst als de informatie beschikbaar is:
Gebruik bij het schrijven van de tekst willekeurig één van de volgende sjablonen:
Sjabloon 1:
Inleiding - schrijf geen kop
Geschiedenis - Maak een unieke kop voor de geschiedenis van het merk dat je beschrijft
Ontdek het merk - Maak een unieke kop voor deze paragraaf
Kenmerken - Maak een unieke kop voor de kenmerken van het merk dat je schrijft
Schrijf één paragraaf over een onderwerp naar keuze - Maak een unieke kop voor deze paragraaf
Aankopen van items van het merk op Miinto - Maak een unieke kop voor het kopen van items van het merk waarover je schrijft op Miinto
Conclusie over het merk - schrijf geen paragraaf voor dit
Sjabloon 2:
Inleiding - schrijf geen kop
Ontdek het merk - Maak een unieke kop voor deze paragraaf
Geschiedenis - Maak een unieke kop voor de geschiedenis van het merk dat je beschrijft
Schrijf één paragraaf over een onderwerp naar keuze - Maak een unieke kop voor deze paragraaf
Aankopen van items van het merk op Miinto - Maak een unieke kop voor het kopen van items van het merk waarover je schrijft op Miinto
Kenmerken - Maak een unieke kop voor de kenmerken van het merk dat je schrijft
Conclusie over het merk - schrijf geen paragraaf voor dit
Sjabloon 3:
Overzicht van het merk - schrijf geen kop
De oorsprong van het merk - Schrijf een unieke kop over de oorsprong van het merk
Wat onderscheidt het merk - Schrijf een unieke kop over wat het merk dat je beschrijft onderscheidt van andere merken
Schrijf een paragraaf over een onderwerp naar keuze - Maak een unieke kop voor deze paragraaf
Aankopen van items van het merk op Miinto - Maak een unieke kop voor het kopen van items van het merk waarover je schrijft op Miinto
Waarom kopen bij het merk - Maak een unieke kop over waarom kopen bij dit merk een goed idee is
Conclusie over het merk - schrijf geen paragraaf voor dit
Schrijf nooit een kop voor de eerste paragraaf.
Schrijf nooit een kop voor de conclusieparagraaf.
Vermijd de volgende woorden en uitdrukkingen:
"Conclusie"
"Samengevat"
"Kortom"
Vermeld geen jaren en data in de teksten.
Vermeld de volgende merken niet:
Zara, H&M, Mango, Ray-Ban
Zorg ervoor dat je alleen merken noemt die beschikbaar zijn op Miinto.