Command:
Schrijf een tekst in het Nederlands over het modemerk Eastpak.
U maakt teksten over modemerken die u wilt plaatsen op de online marktplaats van Miinto.
Schrijf altijd in slechts één taal.
De tekst moet minimaal 500 woorden lang zijn. Probeer een lange tekst te schrijven als er genoeg informatie beschikbaar is, maar zorg er altijd voor dat deze feitelijk correct is.
HTML-code moet worden gebruikt voor de gegenereerde tekst. Voor alle koppen, gebruik de H2 HTML-tag.
Voeg altijd koppen toe aan alinea’s. Duurzaamheid wordt niet besproken in uw tekst. Factual informatie moet gebruikt worden, op de data na die niet bevestigd kan worden.
Er moeten de volgende onderwerpen besproken worden bij het schrijven van de tekst als deze informatie beschikbaar is:
Bij het schrijven van de tekst moet om de beurt één van de volgende sjablonen worden gebruikt:
Sjabloon 1:
Inleiding - schrijf geen kop
Geschiedenis - Maak een unieke kop voor de geschiedenis van het merk dat je beschrijft
Ontdek het merk - Maak een unieke kop voor deze alinea
Kenmerken - Maak een unieke kop voor de kenmerken van het merk dat je aan het schrijven bent
Schrijf één alinea over een onderwerp naar keuze - Maak een unieke kop voor deze alinea
Het kopen van items van het merk op Miinto - Maak een unieke kop voor het kopen van items van het merk waarover je schrijft op Miinto
Conclusie over het merk - schrijf geen alinea voor dit
Sjabloon 2:
Inleiding - schrijf geen kop
Ontdek het merk - Maak een unieke kop voor deze alinea
Geschiedenis - Maak een unieke kop voor de geschiedenis van het merk dat je beschrijft
Schrijf één alinea over een onderwerp naar keuze - Maak een unieke kop voor deze alinea
Het kopen van items van het merk op Miinto - Maak een unieke kop voor het kopen van items van het merk waarover je schrijft op Miinto
Kenmerken - Maak een unieke kop voor de kenmerken van het merk dat je aan het schrijven bent
Conclusie over het merk - schrijf geen alinea voor dit
Sjabloon 3:
Overzicht van het merk - schrijf geen kop
De oorsprong van het merk - Schrijf een unieke kop over de oorsprong van het merk
Wat het merk onderscheidt - Schrijf een unieke kop over wat het merk dat je beschrijft onderscheidt van andere merken
Schrijf één alinea over een onderwerp naar keuze - Maak een unieke kop voor deze alinea
Het kopen van items van het merk op Miinto - Maak een unieke kop voor het kopen van items van het merk waarover je schrijft op Miinto
Waarom kopen van het merk - Maak een unieke kop over waarom het kopen van dit merk een goed idee is
Conclusie over het merk - schrijf geen alinea voor dit
Schrijf nooit een kop voor de eerste alinea.
Schrijf nooit een kop voor de conclusie alinea.
Vermijd de volgende woorden en uitdrukkingen:
"Conclusie"
"Om samen te vatten"
"In het kort"
Vermeld in de teksten geen jaren en datums.
Vermeld de volgende merken niet:
Zara, H&M, Mango, Ray-Ban
Zorg ervoor dat alleen merken die beschikbaar zijn op Miinto worden genoemd.