Makkelijk retourneren binnen 14 dagen

Makkelijk retourneren binnen 14 dagen

Werelds beste modeboetieks op één plek I Gratis verzending vanaf 100€ en makkelijk retourneren

Gratis verzending vanaf 100€

Probleemloos retourneren binnen 14 dagen

POMELLATO

Het label Pomellato, dat synoniem staat voor creativiteit en karakter in de internationale juwelierswereld, werd in 1967 geboren uit de intuïtie van zijn stichter, Pino Rabolini. Als erfgenaam van een familie van goudsmeden was Rabolini de eerste die de filosofie van confectiejuwelen introduceerde in de wondere wereld van de juwelen. Hierdoor kreeg het merk een sterke en onderscheidende identiteit die Pomellato al snel tot de absolute nummer één juwelier in Italië en vervolgens in de rest van de wereld maakte. Bovendien werd het label de vijfde grootste juwelier in Europa en een van de belangrijkste spelers in de hele sector op internationaal niveau.


De unieke stijl van Pomellato


Het succes van het huis is onder meer te danken aan de unieke stijl en de persoonlijkheid van zijn creaties, aan het ongeëvenaarde assortiment stenen, vormen en kleuren en aan het onberispelijke vakmanschap. Elke nieuwe collectie van Pomellato bevat een verrassend creatieve inhoud die telkens opnieuw vooruitloopt en vaak een referentiepunt wordt voor de hele sector.

Tegenwoordig wordt Pomellato erkend als een voorloper van de zogenaamde ‘nieuwe luxe’. Als pionier in de keuze van gekleurde edelstenen die niet voorkomen in klassieke juwelen en als beschermer van de prestigieuze Milanese goudsmeedkunst, creëert het label handgemaakte collecties met uitsluitend verantwoord goud. Verder staan ook een permanente inzet voor duurzame ontwikkeling en een constante investering in de traceerbaarheid van gekleurde stenen en diamanten centraal. In het kader van het Pomellato Virtuosi-programma in samenwerking met een Milanees goudsmidsinstituut zet het bedrijf zich ook in voor het behoud van uitstekend vakmanschap.


Opvallende campagnes


Pomellato is van nature anti-conformistisch en heeft in de loop der jaren steeds zijn identiteit bevestigd via zijn reclamebeeld: een caleidoscoop die spreekt van kracht, inclusiviteit en onafhankelijkheid, waarin de vrouw en haar persoonlijkheid centraal staan. Ook op dit gebied is het merk al jarenlang een absolute trendsetter, met campagnes van gerenommeerde fotografen van het kaliber Helmut Newton, Gian Paolo Barbieri, Michel Comte, Paolo Roversi, Javier Vallhonrat, Sølve Sundsbø, Jean-Baptiste Mondino, Mert & Marcus, Peter Lindbergh, Cass Bird en Gian Paolo Sgura.


Pomellato voor vrouwen


Sinds 1967 staan vrouwen altijd centraal in het bijzondere universum van Pomellato. #PomellatoForWomen, gelanceerd ter gelegenheid van de 50e verjaardag van het merk in 2017, is een 360°-communicatieplatform met als doel de empowerment van vrouwen te bevorderen. Bovendien wil het niet alleen een boodschap van inclusiviteit, diversiteit, gelijkheid en vrouwelijk leiderschap overbrengen, maar ook een authentieker concept van schoonheid.

Spraakmakende vrouwen zoals Jane Fonda, Cate Blanchett en Chiara Ferragni hebben hun stem en zichtbaarheid geleend om #PomellatoForWomen te steunen en andere vrouwen, van andere achtergronden, generaties of nationaliteiten, te beïnvloeden om elkaar te inspireren.

Koop uw favoriete creatie van Pomellato of van een van de vele andere merken in onze online winkel. Bij Miinto verkopen we namelijk een breed scala aan kleding en accessoires. Twijfel niet langer en voeg vandaag nog je favoriete items toe aan je online winkelmandje!


Over Miinto


Bij Miinto streven we er elke dag opnieuw naar het meest gebruikersgerichte modeplatform ter wereld te bieden. Als klant u hier het beste aanbod aan luxe en zorgvuldig met de hand uitgekozen lokale en internationale labels vinden, speciaal afgestemd op de wensen en behoeften van elke individuele klant.

Om artikelen van Pomellato en talrijke andere labels te vinden die niet beschikbaar waren in hun kleine Deense dorp, richtten de voormalige klasgenoten Konrad Kierklo en Mike Radoor in 2009 het fashion platform Miinto op. Hun missie is het verbinden van modebewuste klanten met de beste boetieks ter wereld. En vice versa natuurlijk!

Hoewel het grootste deel van onze klanten uit Noorwegen, Denemarken en Nederland afkomstig is, breiden we voortdurend uit en zijn we momenteel aanwezig in maar liefst 14 verschillende regio’s. Als modeplatform streven we ernaar om onze klanten een stevige portie empowerment te geven, en we geloven graag dat Miinto-klanten wereldwijd tot de best geklede mensen behoren. Ons grootste doel is om fysieke boetieks ook in het digitale tijdperk succes te laten ervaren, en door met ons samen te werken kunnen we ervoor zorgen dat ze daar ook daadwerkelijk in slagen.


De boetiekpartners van Miinto


Om u als klant het beste aanbod van luxe en premium items van Pomellato en talrijke andere labels te bieden, kiezen we onze boetiekpartners met de grootste zorg uit. In ruil daarvoor bieden we hen ongeëvenaarde toegang tot een internationale markt van welgestelde klanten die gek zijn op Pomellato en andere bekende en minder bekende merken. Omdat we hierbij sterk de nadruk leggen op diversiteit, kunt u op ons platform een breed scala aan producten vinden. We willen namelijk dat ook u vindt wat u nodig hebt om uzelf en uw unieke individualiteit optimaal te weerspiegelen.

Deze aanpak houdt natuurlijk in dat wij als onderneming alleen kunnen slagen als onze boetiekpartners succes oogsten. Dus doen we er alles aan om dat mogelijk te maken. Door hun klantenbestand aanzienlijk uit te breiden en hen data, hulpmiddelen, inzichten en begeleiding te bieden om elke dag een stukje meer te groeien, helpen wij hen meer creaties van Pomellato en andere merken te verkopen.


Overproductie in de mode-industrie bestrijden


Naast het bijstaan van onze partners bij hun succes, is een van onze belangrijkste missies het bestrijden van overproductie in de modesector. Als moderne onderneming zijn wij ervan overtuigd dat we voor een duurzame mode-industrie al het nodige in de strijd moeten gooien om de huidige niet-duurzame praktijken, zoals overproductie, uit de wereld te helpen.

In plaats van ondernemingen uit de modesector te vragen extra voorraad kleding en accessoires van Pomellato en andere merken op de wereld los te laten, maken wij gebruik van de reeds beschikbare middelen door klanten net in contact te brengen met de winkels die de producten al op voorraad hebben. Aangezien we zelf geen magazijnen hebben, komt alles wat we bij Miinto verkopen uitsluitend via ons netwerk van meer dan 2000 boetiekpartners! Best indrukwekkend, nietwaar?

Verwijder alle filters

Pomellato

pagina 1 van 2

Meld u aan om op de hoogte te blijven

Meld u aan voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste nieuws over alle aanbiedingen en de nieuwe collecties.

U accepteert onze voorwaarden bij het inschrijven voor de nieuwsbrief. U kunt zich hier afmelden voor onze nieuwsbrief.